8 tygodniowy Kurs Redukcji Stresu

Kurs Redukcji Stresu

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób w których życiu obecny jest stres, oraz związany z nim niepokój, napięcie, przeciążenie.

Najczęściej doświadczamy go w pracy, w relacjach z bliskimi, może być związany ze stratą albo z inną sytuacją kiedy życie wymyka nam się spod kontroli. Towarzyszy nam niewielkie, ale stałe napięcie, którego nie jesteśmy do końca świadomi, a jego niekorzystne efekty dają znać o sobie dopiero po latach. Może też tak być, że ilość problemów przed którymi stajemy jest na tyle duża, że bez pomocy z zewnątrz ciężko nam funkcjonować.

Na kursie oferujemy strategie pomagające radzić sobie zarówno z istniejącymi już symptomami stresu jak i codziennie bombardującymi nas na nowo bodźcami. Uczymy jak świadomie żyć pełnym, spokojnym życiem w dzisiejszym szybkim i pełnym zmian świecie.

Kurs jest również przeznaczony  dla wszystkich osób zainteresowanych samorozwojem i poszukujących odpowiedzi na ,,duże pytania”,a także, dla osób zainteresowanych praktyką uważności / Mindfulness.

Jeżeli ciekawi cię praktyka uważności poniżej prezentujemy link do zebranych badań, które nasza partnerska organizacja Breathworks publikuje na swojej stronie … wejdź!

Breathworks – „pl. Oddech działa:)” to rewolucyjne i kompleksowe podejście do praktyki uważności. Metody nauczania w naszej metodologii są doświadczalne, praktyczne, a nie akademickie. Uczestnicy naszych kursów doświadczają i eksperymentują z uważnością ciała, emocji, myśli i otoczenia w bezpiecznych warunkach, pod okiem doświadczonych trenerów. Dzięki czemu owe praktyki łatwo jest wprowadzić i zastosować je do codzienności tak, by wywarły długotrwały wpływ na jakość naszego żyć
Poczytaj więcej o metodologii Breathworks Mindfulness

Dla Kogo?

Jak wygląda kurs?

Kurs ma charakter warsztatów, uczymy się praktyki mindfulness oraz jak ją wykorzystywać w codziennym życiu. Kurs trwa osiem tygodni, każde spotkanie trwa 2,5 godziny. Każdy tydzień ma swój temat przewodni i związane z nim ćwiczenia. W czasie trwania kursu zachęcamy do kontaktu z nami i zadawania pytań, zarówno na zajęciach jak i poza nimi. W trakcie kursie rozdajemy materiały podsumowujące zajęcia, oraz płyty z prowadzonymi praktykami. Każdy uczestnik dostaje też woreczek rozluźniający mięśnie w okół oczu, pomagający w codziennej praktyce. Bardzo ważną częścią kursu jest samodzielna praktyka w domu, która pozwala nam wprowadzić to czego uczymy się na kursie w codzienny nawyk. Przed zapisaniem się na kurs prosimy uczestników o zastanowienie się, czy będą w stanie poświęcić około 30 – 45 minut dziennie na tą praktykę.

Nadchodzące kursy

Kurs Redukcji Stresu:

KursDataLokalizacja Więcej
8 tygodniowy kurs redukcji stresu8 Styczeń – 26 Luty 2020  ŚrodyKrakówwięcej…

Zapisz się do Newslettera