fbpx

8 tygodniowy kurs redukcji stresu mindfulness

13 marca – 15 maja 2024
środy 18:30-21:00

8 tygodniowy kurs redukcji stresu w Krakowie.

13 marca – 15 maja 2024
środy 18:30-21:00

O kursie redukcji stresu mindfulness: 

Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób, w których życiu obecny jest stres oraz wynikające z niego niepokój i napięcie, jak i tych zainteresowanych praktyką uważności / mindfulness. 

Stresu najczęściej doświadczamy w pracy, w relacjach z bliskimi i w sytuacjach, w których doznajemy straty czegoś / kogoś dla nas ważnego i życie wymyka się nam spod kontroli. A gdy towarzysz nam na co dzień nawet niewielkie, ale stałe napięcie, którego nie jesteśmy do końca świadomi i nic z nim nie robimy, jego niekorzystne efekty dadzą znać o sobie prędzej czy później. Jeśli ilość lub ciężar problemów, przed którymi stajemy, jest dla nas zbyt duża do udźwignięcia, bez pomocy wykwalifikowanej osoby będzie nam ciężko funkcjonować.

Na kursie oferujemy strategie pomagające radzić sobie zarówno z istniejącymi już symptomami stresu, jak i pojawiającymi się na dzień stresogennymi bodźcami. Uczymy, jak świadomie żyć pełnym, spokojnym życiem w dzisiejszym błyskawicznie zmieniającym się świecie.


Jak wygląda kurs:

Kurs ma charakter warsztatów, uczymy się praktyki mindfulness oraz tego, jak ją wykorzystywać w codziennym życiu. Kurs ma 8 tygodni, a spotkania trwają po 2 godziny 30 minut. Każdy tydzień ma swój temat i związane z nim ćwiczenia.

W czasie trwania kursu zachęcamy do kontaktu z nami i zadawania pytań, zarówno na zajęciach, jak i poza nimi. W trakcie kursie rozdajemy materiały podsumowujące zajęcia oraz nagrania z prowadzonymi praktykami. Bardzo ważną częścią kursu jest samodzielna praktyka w domu, która pozwala nam wprowadzić to, czego uczymy się na kursie, w codzienny nawyk.

Przed zapisaniem się na kurs prosimy uczestników o zastanowienie się, czy będą w stanie poświęcić około 30-45 minut dziennie na tę praktykę. Czytaj więcej o kursie redukcji stresu…

Program kursu:

1. Spotkanie: Wprowadzanie do uważności – działanie na autopilocie ciało – praktyka świadomości ciała
2. Spotkanie: Od zmysłów do równowagi – oddech
3. Spotkanie: Myśli to nie fakty – praca z myślami – uważny ruch
4. Spotkanie: 5 kroków do spokoju – trudne myśli, emocje i doświadczenia – serce
5. Spotkanie: Docenianie przyjemności – przyjemność w medytacji i w codzienności
6. Spotkanie: 3 podstawowe systemy regulowania emocji – akceptacja i życzliwość – praktyka życzliwej obecności / metta
7. Spotkanie: Życzliwość i akceptacja w działaniu – dalsza eksploracja życzliwej obecności – wypalenie i jak go uniknąć, dawcy i biorcy energii.
8. Spotkanie: Podsumowanie kursu – wskazówki jak pogłębić i kontynuować praktykę uważności.

Kurs prowadzony zgodnie z metodologią Breathworks Mindfulness.

Terminy zajęć:
zajęcia odbywają się we środy w godzinach 18:30-21:00

  1. 13 marca
  2. 20 marca
  3. 3 kwietnia
  4. 10 kwietnia
  5. 17 kwietnia
  6. 24 kwietnia
  7. 8 maja
  8. 15 maja

W przypadku opuszczenia zajęć istnieje możliwość odrobienia sesji w dogodnym dla uczestnika i prowadzącego terminie.

Miejsce zajęć: Ośrodek Sanghaloka ul. Augustiańska 4 Kraków, ilość uczestników ograniczona.  

Cena: 1150zł – wpłatę za cały kurs należy dokonać do 13 marca 2024.
960zł – opłacając całą kwotę kursu do 13 lutego 2023

Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty. Jeśli kwestie finansowe są dla Ciebie przeszkodą i potrzebujesz zniżki, napisz do nas, a znajdziemy rozwiązanie.

Informacje:

liczba miejsc jest ograniczona, o zapisie decyduje przesłanie formularza rejestracyjnego oraz wpłata zadatku 300 zł 

Opłacenie bezzwrotnego zadatku w wysokości 300zł jest równoznaczna
z rezerwacją miejsca. Bardzo prosimy o  opłacenie zadatku w przeciągu 5 dniu od zapisania się (w przypadku rezygnacji do 14 dni przed kursem kwota kursu pomniejszona o zadatek zostanie zwrócona) 

Tylko opłacenie zadatku gwarantuje miejsce na kursie. W razie pytań prosimy o kontakt, bardzo chętnie odpowiemy na pytania.

W sytuacji, gdy zdarzenia losowe uniemożliwią uczestniczenie w kursie, istnieje możliwość przeniesienia rezerwacji na kolejny kurs.

 

Zapisy 

Interesuje Cię nasz kurs, lecz nie pasuje Ci termin? Oferujemy także możliwość kursów i warsztatów dla jednej lub więcej osób z możliwością dostosowania terminów – sprawdź nasze kursy indywidualne.

Jeżeli ciekawi Cię praktyka uważności, poniżej prezentujemy link do zebranych badań, które nasza partnerska organizacja Breathworks publikuje na swojej stronie … wejdź!

Prowadzenie:
Dawid Faron

Opinie uczestników kursu

Dziękuję za cały kurs, dużo wniósł w moje życie, w ogóle zmienił podejście do medytacji, znalazłam tu miejsce dla siebie.

Agnieszka 

Opinie uczestników kursu

Chciałam Ci bardzo podziękować. Nie spodziewałam się, ale ten kurs – myślę, że mogę to powiedzieć zmienił jakość mojego życia na wyższą – zdecydowanie. Odkryłam zupełnie nowe możliwości, temat bardzo mnie zainteresował i zamierzam podążać w tym kierunku.

Monika Barzycka

Opinie uczestników kursu

Bardzo dobrze przygotowana struktura i dawkowanie tematów. Niby opowiadasz o rzeczach oczywistych, a jednak uświadomienie sobie ich bardzo zmienia perspektywę. Fajny balans między teorią, a praktyką medytacyjną. Do materiałów szkoleniowych wracam co jakiś czas żeby utrwalić sobie poruszane przez Ciebie tematy i z chęcią wracam do ćwiczeń. 8 tygodni było idealne aby rozpocząć drogę uważności, a to co z kursu wyniosłam pozwala mi już samodzielnie dalej zgłębiać temat.

Uczestniczka kursu

Opinie uczestników kursu

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za za Twoją życzliwą obecność na kursie. To był wstęp do pięknej przygody jaką jest medytacja.

Uczestniczka kursu

dawid faron mindfulness

Jestem dyplomowanym nauczycielem metody Breathworks mindfulness. Od 8 lat prowadzę kursy uważności i medytacji w świeckim nurcie mindfulness. Jestem buddystą w tradycji Triratna gdzie także nauczam medytacji. Prowadząc zajęcia chcę dzielić się swoją pasją i doświadczeniami w zgłębianiu umysłu i medytacji.
Lubię biegać po górach i gram na gitarze.