fbpx

Warsztaty mindfulness

Redukcja stresu w pigułce w Krakowie 6, 13, 20 Marca – Poniedzialki 12:00-13:45

Redukcja stresu w pigułce – warsztaty Minduflness w Krakowie

6, 13, 20 Marca – Poniedzialki 12:00-13:45

Pigułka składa się z trzech spotkań każde trwa 1godz 45minut. W trakcie warsztatów uczymy się praktyk mindfulness oraz jak ją wykorzystywać w codziennym życiu. Spotkania odbywają się raz w tygodniu. Każde spotkanie jest elementem cyklu, i wzbogaca warsztat uczestnika. W czasie trwania warsztatów zachęcamy do kontaktu z nami i zadawania pytań, zarówno na zajęciach jak i poza nimi. Każdy uczestnik otrzymuje materiały kursowe i nagrane praktyki medytacyjne. Ważnym elementem warsztatów jest samodzielna praktyka w domu, która pozwala na wprowadzenie tego czego uczymy się na kursie do codziennego życia.

Miejsce zajęć:
Ośrodek Sanghaloka ul. Augustiańska 4 Kraków, ilość uczestników ograniczona.

Terminy zajęć:
1. 6 Marca
2. 13 Marca
3. 20 Marca 

Cena:
350zł
290zł – zapisując się i opłacając warsztaty do 6 Lutego

3 spotkania trwające 1 godzinę 45 minut

(w wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość zniżek, w tej sprawie prosimy o kontakt) 

Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty. 

Bezzwrotna zaliczka –100zł  jest równoznaczna z rezerwacją miejsca. Bardzo prosimy o  opłacenie zaliczki w przeciągu 3 dniu od zapisania się. Tylko opłacenie zaliczki gwarantuje miejsce na kursie. 

Prowadzenie:
Michał Kapłon 

Zapisy:
link do zapisów…

 Jeżeli ciekawi cię praktyka uważności poniżej prezentujemy link do zebranych badań, które nasza partnerska organizacja Breathworks publikuje na swojej stronie … wejdź!

 

 

3 części: Ciało, Oddech, Serce

Warsztaty redukcja stresu w pigułce opierają się na trzech głównych aspektach praktyki mindfulness:

  • rozwijaniu świadomości ciała – otwieramy się na bogaty świat odczuć, które ciągle pojawiają się w naszym ciele. Ciało jest kotwicą uważności, do której w przypadku gdy umysł odpłynie zawsze możemy wrócić. Poznajemy praktykę świadomośc ciała.
  • rozwijaniu świadomości oddechu – pogłębiamy naszą uważność i koncentracje na obiekcie medytacji. Odczuwanie oddechu jest często bardzo przyjemne, równocześnie pomaga nam pracować z napięciami w ciele. Poznajemy praktykę obecność z oddechem.
  • rozwijaniu świadomości emocji – otwierając się na emocje nasza praktyka uważności staje się pełna. Uważność rzuca światło na aspekty naszego umysłu, doświadczeń, działań. Lecz ta świadomość jst ciepła, miękka, życzliwa.  Poznajemy praktykę życzliwa obecność, która rozwija pozytywną intencje w stosunku do osoby praktykującej i innych osób. Mindfulness & Compassion.