Otwarte serce

Warsztaty pogłębiające praktykę uważności i życzliwości
29 Styczeń 19:30-21:00 online

Otwarte serce

Warsztaty online pogłębiające praktykę uważności i życzliwości

29 Stycznia 19:30-21:00

Warsztaty dedykowane są dla osób, które ukończyły 8 tygodniowy kurs mindfulness w metodologii breathworks, lub innej np kurs MBSR (mindfulness based stress reduction), a także dla byłych i obecnych uczestników warsztatów redukcji stresu w pigułce. Jeśli chcesz odświeżyć swoją praktykę lub/i poznać nowe metody pracy z ciałem i umysłem, oparte na pracy z oddechem i życzliwej obecności, zapraszamy. Jest to także okazja do wspólnej praktyki z innymi ludźmi. Nawet spotkanie w medytacji w formie online niesie w sobie dużą wartość.

Podczas 90 minutowego spotkania zwrócimy się w stronę tego, co doświadczamy w danej chwili z życzliwą świadomością. Tym razem skupimy się na sercu. Miniony rok pozostawił po sobie wspomnienie izolacji, niepokoju, osamotnienia, często bezradności. Te trudne doświadczenia zamykały nasze serca. Otwarte serce jest czymś, czego możemy się nauczyć i po co możemy sięgać, korzystając ze wsparcia technik medytacyjnych.

Warsztaty składać się będą z części teoretycznej – wprowadzenie do praktyki otwartego serca i części praktycznej – prowadzonej medytacji.

Elementy, które przywołamy w medytacji:

  • rozluźnienie – by nie traktować medytacji jako kolejnego zadania do wykonania;
  • kontakt z ziemią – zapewni Ci stabilność ciała i umysłu;
  • ciało i oddech – pomogą Ci zakotwiczyć się w tu i teraz;
  • życzliwa świadomość – zwrócenie się w stronę tego, co w danej chwili doświadczasz z otwartym sercem.

 

Będzie też przestrzeń na pytania i rozmowę.

Zapraszam serdecznie!

Anna Markiewicz (Saddhajala)

 

Miejsce zajęć: Online – zoom

Cena:  40zł / 30zł – zapisując się i opłacając warsztaty do 22 Stycznia

Termin zajęć: Piątek 29 Stycznia 19:30-21:00

Prowadzenie: Anna Markiewicz

Zapisy

Interesuję cię tematyka warsztatów lecz nie znasz mindfulness ani medytacji, których uczymy, sprawdź zajęcia redukcja stresu w pigułce i 8 tygodniowy kurs redukcji stresu mindfulness.